tirsdag 13. november 2012

sko


Desse fabelaktige skorne kjøpte eg i Steinkjer i 1996.
Dei har gått mangfoldige mil, og varma føtene mine mangfoldige timar.
Dei har vore imponerande stødige på knallharde, nybrøyta Steinkjerfortau, og på is og i slaps.
Dei har vassa gjennom snø som dei ikkje såg over, og dei har knirka så flott i sprengkald midtvintersnø...
Etter me flytta sørover att har dei hatt det litt rolegare, ikkje ganske så kaldt, ikkje ganske så lange vintrar, og ikkje så mykje vandring.
Men dei har trufast varma føtene mine til og frå jobb, og medan eg har skrapa islagde ruter på bilen. Og sjølvsagt har dei vore med ut på tur her og, sjølv om det ikkje har vore så travelt som då me budde i Steinkjer.

Men nå er det slutt, eg har kjøpt meg nye vintersko.
Så nå går desse i søpla, snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar