onsdag 18. juli 2012


Det var mykje eg kunne synt bilde av denne veka.
Kyllingane får de nok sjå ein annan gong, det vart to stk, og dei har det bra og veks veldig fort.
Jostein har kome heim frå hyttebygging, og hadde med seg nokre bilder av ei nesten ferdig hytte, i alle fall ferdig nok til bruk.
Me har også vore tilbake på den nyoppdaga stranda. Det er ei vik med litt sandstrand, langgrunt og heilt glimrande for ungane å bada.

Men nå vil eg syna bilder frå eg og Rakel var på tur for å plaska i sølepyttar. (Det er dei bildene eg likar best frå den siste veka.) Ho oioioioiar slik når ho ser på nokre sølepyttplaskebilder eg har tatt av Jonas, så eg tenkte ho ville plaska sjølv... Det var vått etter regnbyger, men me måtte gå på tur for å finna skikkelege sølepyttar.
Me fekk også lag av ein katt som ville vera med.




Den gamle lekehytta i skogen måtte me kikka innom.


Til slutt fann me nokre skikkeleg sorpete sølepyttar.


Så då vart det litt plasking, og skitne støvlar og hender...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar